Əhdi-Ətiqdə olan Hz.Əyyubun hekayəti onu anladır ki, insan qanundan
yüksək təslimçi olmalıdır. Bu paradoksu izah etmək mümkünsə belə etmiş
olaram: mal-mülkdən, yaxınlarından, sağlamlığından keçmək öz bütün
kədərinə rəğmən daha "asan"dır, nəinki Tanrını ədalət qanunundan
yuxarıda anlamaq.
Hz.Əyyub şeytanın bütün sınaqlarından keçdi,
lakin Tanrının elə onun ədalət qanunu ilə sorğu-suala çəkdi, "nə üçün"
deyə. Mənim günahım nədir ki, cəzalandım? Tanrı isə cavabında qısaca,
məalı ilə cavab verdi: dünyanı ədalətlə yaradanda hardaydın, nə sual
edəcək gil öz qabdüzəldəninə?!
İşin düyünü orasındadır ki, şeytan
Tanrıya öncə (hələ Əyyubun var-dövləti, ailəsi, sağlamlığı əlindən
çıxmamış) sual vermişdi: onu haqlı olaraqmı belə uca məqama layiq
bilmisən? Onu dünyada mənə ver. İkinci dəfə isə onun özünü mənə ver deyə
izn almışdı. Tanrı isə hər ikisində "qanun və insan" sualını anlatsın
deyə icazə vermişdi. Əyyub sonda şeytanın Tanrıya verdiyi sualın mənaca
demək olar eynisini verir: etmədiyimə görə nə üçün belə oldum.
Rəhmət olan yerdə qanun Tanrı ola bilməz, insan buna görə qanundan
yüksəkdir. Tanrı "insan qurbanı" qadağan olan qanununu pozaraq, oğlunu
qurban gətir deyə İbrahimlə sınağı da bunu göstərir.
Adəmə bu ağacı
yemə, yoxsa "yaxşı-pis" oyununa daxil olarsan provakasiyası və bununla
insanın qanunlar, örtünmə dünyasına cəlb olunması da göstərir ki, insan
qanuna riayət edən, amma ondan yüksəkdir.
Yalnız eyni olduğunla
qanunla çəkişə bilərsən. Vermədiyin sualın cəzası, verdiyinin rəhməti
vardır. Etiraf insanın özünə verdiyi ən böyük sual olduğu üçün tövbə
təktanrılıqda rəhmətin simvoludur. (Firudin Həsənov)
No comments :
Post a Comment